Dermaderm Garlic Shampoo شامبو الثوم الغني عن التعريف!




Dermaderm Garlic Shampoo 300ml

 What is more interesting is that even though the main ingredient is Garlic it does not smell garlic at all its odor free! This shampoo can be used by both men and women. It leaves your hair very soft and clean after washing which I really like.  It has got Biotin also in it which makes it more interesting since Biotin helps new hair to grow and makes hair thicker & stronger.

 The benefits of Garlic shampoo is that it adds significant shine and body to hair that may have been damaged from coloring or bleaching. Garlic shampoo will also help those suffering from dry hair and an itchy scalp by reducing or even eliminating these symptoms with repeated use. When massaged into the scalp, garlic shampoo helps in maintaining strong, healthy hair.

 Those with thinning hair will enjoy stimulation of new hair growth with the use of garlic shampoo. Long time ago people used to use garlic for stimulating hair growth by massaging it into the scalp. Antibiotic properties of garlic were noted by Louis Pasteur in the 1800s. If hair loss is caused by bacteria, the antibiotic effects of garlic shampoo may eliminate the problem and restore thickness to the hair.

  Garlic shampoo helps in restoring healthy hair when hair has been damaged after the application of a chemical perm. Inherent properties of garlic will return hair to its healthy state eliminating breakage often resulting from these chemical perms or repeated use of hair dryers. Using garlic shampoo stimulates blood flow and helps remove toxins from the hair follicle eliminating the problem of split ends.

 How I use this is I massage the shampoo into the scalp until foamy and leave it in the hair for a few minutes to ensure absorption of the many nutrients contained in garlic. These nutrients are far reaching well beyond restoring healthy hair.


Dermaderm الثوم شامبو 300ML

 ما هو أكثر إثارة للاهتمام هو أنه على الرغم من أن العنصر الرئيسي هو الثوم فإنه لا رائحة الثوم في جميع رائحته مجانا! هذا الشامبو يمكن استخدامها من قبل كل من الرجال والنساء. فإنه يترك شعرك لينة جدا ونظيفة بعد الغسيل الذي أحب. وقد حصلت على البيوتين أيضا في أنه مما يجعله أكثر إثارة للاهتمام منذ البيوتين يساعد الشعر الجديد في النمو ويجعل الشعر أكثر سمكا وأقوى.

 فوائد الثوم الشامبو هو أنه يضيف تألق ومجموعة كبيرة من الشعر الذي قد تضررت من التلوين أو التبييض. والثوم الشامبو يساعد أيضا أولئك الذين يعانون من جفاف الشعر وفروة الرأس حكة عن طريق خفض أو حتى القضاء على هذه الأعراض مع الاستخدام المتكرر. عندما تدليك في فروة الرأس، والثوم الشامبو يساعد في الحفاظ على شعر قوي وصحي.

 سوف ذوي الشعر الخفيف التمتع تحفيز نمو الشعر الجديد مع استخدام شامبو الثوم. منذ وقت طويل اعتاد الناس على استخدام الثوم لتحفيز نمو الشعر عن طريق تدليك لها في فروة الرأس. وأشار خصائص المضادات الحيوية من الثوم لويس باستور في 1800s. إذا كان سبب فقدان الشعر عن طريق البكتيريا، وآثار المضادات الحيوية من الشامبو الثوم قد القضاء على هذه المشكلة واستعادة سماكة الشعر.

  شامبو الثوم يساعد في استعادة صحة الشعر عندما شعر تضررت بعد تطبيق بيرم الكيميائية. والخصائص الكامنة في الثوم يعود الشعر لصحي الكسر القضاء على حالته غالبا ما ينتج عن هذه التجاعيد الكيميائية أو الاستخدام المتكرر لمجففات شعر. استخدام الثوم الشامبو يحفز تدفق الدم ويساعد على إزالة السموم من بصيلات الشعر والقضاء على مشكلة التقصف.

 كيف يمكنني استخدام هذا هو أنني تدليك الشامبو في فروة الرأس حتى رغوي وتركه في الشعر لبضع دقائق لضمان امتصاص العديد من العناصر الغذائية الموجودة في الثوم. هذه المواد الغذائية هي بعيدة إلى ما وراء استعادة صحة الشعر.

للتسوق اضغط على Dermaderm Garlic Shampoo شامبو الثوم

0 التعليقات:

شكرا لك لزيارة موقعنا نتمنى ان ينال اعجابك :)
أي ملاحظات أو اقتراحات لا تتردد في كتابته في تعليق....!
وضع علامة صح في مربع اعلامي لكي يرسل لك تنبيه في بريدك الالكتروني
عندما يتم الرد على تعليقك , مع تحياتي

الأكثر قراءة

Health Care Products from Forever

سجل واربح مع فورايفر